Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

luni, 11 iulie 2011

Remember this everytime he call you...

 Oamenii NU se schimbă,doar pretind că au făcut'o.



      Sunt prea obosită de toate ca să mai fiu în stare să'mi gasesc cuvinte care să'mi descrie starea,așa că o să spun simplu:Azi,nu îmi e deloc bine.                  
Sunt doar aceeași copilă naivă.

Și deși sunt 99,9 % sigură că voi păți din nou același lucru,poate ca dragostea e mai oarbă decât credeam.

I wanna be your puppet on a string
Baby I’m not holding back
We can do anything
And even if I’m crazy is cause you make me this way
We’re as close to love as we’ll ever get
I wanna be your marionette, marionette, marionette




                                                                         with love,your doll ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu