Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

luni, 4 iulie 2011

Cât aș fi vrut să devină realitate ...:|

Și am închis ochii pentru 1 minut...              

Dar am ațipit,și m'am trezit după jumătate de oră cu lacrimi în ochi.Da,pur și simplu lacrimi...

Tulburată încerc să îmi amintesc ce am visat. Știu că era ceva frumos,un adevărar vis frumos... Dar nu pot,oricât aș încerca nu găsesc nici în cele mai întunecate cotloane ale minții mele murdare o urmă a ciudatei iluzii ...

Mă întind din nou în pat. E liniște. O liniște atât de sinistră încât îmi aud rspirația. Încet și sacadat inima pulsează sânge prin vene. Această imagine mă face să tresar puțin din transa în care eram. Închid din nou ochii. Te văd. Îmi este mult prea frică să văd continuarea așa că deschid ochii repede,sar din pat și merg la baie. Fac un duș cu apă rece,dar nici asta nu te alungă din mintea mea. Te văd,ești acolo,ești tu. Văd o imagine clară,dar totuși sunt conștientă că e doar o nălucă,e doar imaginația mea.
 Ce să fac acum? Mă tot chinuie că nu știu ce m'a făcut să plâng in somn. Oftez,dar mă duc încet din nou spre pat... Cu capul in pernă,inchid ochii,aud ceasul cum bate fiecare secundă,aud vântul și apoi aud cum începe să plouă. Totul se încețoșează,devine negru și întunecat,apoi incet totul devine clar:
    În fața unei uși,într'un bloc necunoscut cu o poșetă pe umăr,cheile și telefonul in mână. Deschid ușa si zăresc o cameră frumos mobilată,dar familiară. E camera mea,așa cum era ea înainte. Camera mea de când eram mică. Era un loc drăguț. Arunc cheile pe masă,așa cum fac de obicei și sună ușa. O doamnă de aprox. 40 de ani cu niște prăjiturele în mână mă salută și mă întreabă ce fac și dacă îmi place apartamentul cel nou. Puțin derutată spun că e foarte frumos apoi confuzia se spulberă,doamna prezentându'se. "Vecina de alături,ne bucurăm să te cunoaștem." O invit înăuntru,o servesc cu o cafea si încep să'mi dau seama de ce se întâmplă.
  Aceea e noua mea casă,m'am mutat de la ai mei și locuiesc singură în acel apartament. Abia ieri am ajuns,iar ei,ca vecini de treabă ce sunt s'au decis să mă facă să mă simt ca acasă. Încă nu mi'am dat seama unde sunt,în ce oraș,așa că,bună la teatru afirm:
-"Frumos oraș...am știut de mică de ce vreau aici."
- "Nu'i așa ca e minunat. E mult mai frumos ca Bucureștiul,ca Brașovul..."
 Dau din cap tulburată... Încep să'mi dau seama cam unde aș putea fi. Și pe măsură ce doamna vorbește de obiective turistice,opțiunile scad.
  - "Timișoara e un oraș bun pentru adolescenți"...
  Pierdută,afirm...apoi mai beau o gură de cafea privind în gol.
"Hai pe la noi,să il cunoști pe soțul meu și pe fiul meu.Sunt sigură că vă veți întelege de minune"...
  Și eu eram sigură că mă voi înțelege. Știam deja cine era băiatul. Eram sigură,nu avea cine altcineva să fie. Îi spun doamnei ca o să vin mediat ce voi face un duș. Si pleacă.
  După duș,ies pe ușă, dar dau nas în nas cu tine... Rămân puțin neclintită,zâmbesc. Te uiți la mine ciudat,te sperii,și încerci să zici "bună" dar nu poți. Mă uit îm pământ,îmi dau lacrimile,tu spui "Alee" ...apoi taci... Mă uit la tine,plâng,te uiți la mine,ești șocat. Mama ta apare și iți spune că sunt noua vecină,iar tu îi spui că știi cine sunt foarte bine... Brusc totul  începe să se învârtă în jurul meu,mă strângi în brațe și mă trezesc.
  Plâng. Simt o durere în suflet și am un nod în gât. Intru pe mess. Nu ești on... Dau drumul tare la o melodie și printre lacrimi scriu asta..
 

                                                                                Mi'e dor.



 Ascult cu atenție asta:
Si vrei sa-l vezi din nou intrand pe usa dar nu apare .
Nu intelegi cum ieri a fost dependenta azi nepasare .
Si stiu ca e greu sa vrei dar sa nu poti sa-i dai uitare.
Ca nimeni nu te face sa ai lumea la picioare .
Pentru voi totul s-a impartit de mult la doi .
Ieri plangeai pentru ce aveai acum esti rece sloi.
Cateodata printre ploi gandul tot la el ti-ajunge .
Vrei sa stii daca e fericit sau daca plange.
Si mintea-ti fuge la clipele cand il aveai in brate .
Si il tineai acolo strans ca lumea rea sa nu-l inhate .
Si stiu ca niciodata n-ai fi renuntat la el .
Indiferent de cum era mincios sau infidel.
Ai cam uitat de fel ce-nseamna siguranta si respect .
Ai luat-o pe un drum ce momentan crezi ca-i perfect .
Sa poti trece peste tot si peste toate mai direct.
Ai ajuns dependenta de pastilute cu efect .
Si noaptea cand te pui in pat rupta dormi fara vise .
Singura in patutul tau cu luminile stinse .
Dar pana sa inchizi ochii te mai gandesti putin la el .
O lacrima iti ajunge pe obraz dar fara tel .

Si ati crescut acum timpul se pare ca v-a dat peste cap .
Daca atunci gandeati la fel acum viatsa v-a cam schimbat .
V-a aratat ca atunci habar n-aveati ce-nseama tentatii .
Uneori platesti pentru ce faci , nu-i loc doar de distractii .
La ce ti-e drag tii deobicei pana la capat .
Dar tot s-a schimbat pe inima ti-a pus un lacat .
Si-n treacat de gandesti la el doar cand tie- frica
.
Poate n-are nici un rost acum se strica .
Dar stii ca daca vreodata striga dupa ajutor .
Repede te dai de gol , vrei sa-l stii bine pe viiitor .
Asa ca fa ce vrei sa faci , numai fii naiva .
Inima lui nu a plecat , habar nu ai ca esti captiva.Si deopotriva ramaneti unul pentru altul .
Deci m-ai dai o sansa nu da unul pentru altul.
Ca poate maine intradevar vine o zii mai buna .
Ati fost o vreme impreuna asa ca ia telefonul sï suna-l !

5 comentarii:

  1. ador melodia:Xo ascult intruna si tot nu ma satur de ea...la fel ca si in cazul tau ...amintiri:(
    Cu timpul il vei uita...toate ranile se vor vindeca .

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori un zambet adus pe buse, se pretuieste mai mult decat orice altceva,nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa melodia....Uneori cand ascult aceasta melodie in mintea mea apare el...Un nimeni care a avut grija imi ia cu el si ultima speranta ca voi gasi vreodata dragostea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-log.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  5. Când l-am găsit pe Dr.Wealthy, aveam nevoie disperată de a-l aduce înapoi pe fostul meu iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. El m-a abandonat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe Dr.Wealthy și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte ca el să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, el a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne reunim din nou. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început din nou să-mi trimită mesaje text și s-a simțit oribil pentru ceea ce tocmai m-a supus. A spus că sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când Dr.Wealthy m-a ajutat, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Îl recomand cu drag pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe WhatsApp prin: +2348105150446 PAGINA BLOGUL Dr.Wealthy: Blog: https://wealthylovespell.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere