Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

marți, 12 iulie 2011

People do not change,just lie that they do this...

  Azi m´am hotarât. Serios,adică,am făcut exercițiul ala:"7 pași să scapi de coșmarul fostului" , și..nu,nu a mers [ :| ]. În fine,totuși m'a ajutat cu un lucru:conștientizare. Ce am conștientizat? Nu știu. iar mă simt amețită și undeva la 20 de metri deasupra pământului.


   Mi'ai spus ca mă iubești,mi'ai spus că o să ne vedem,că o să ne fie bine,doar să avem răbdare..
   Că asta e tot ce ne trebuie. Dar mi'e frică puiul meu..mi'e tare frică .. Că nu o să poți să aștepți un an doar pentru mine.. Iar îmi curg lacrimi pe obraji.Știu ce mi'ai zice acum. Probabil ai zice că mă indoiesc de iubirea ta,că nu te cred. Păi.. e greu să te cred după ce m'ai lăsat baltă.
   Încep să'mi apară în cap doar ce am vorbit cu tine până la 4 dimineața. Deci,eu sunt cea care a înțeles greșit. Tu ai cerut pauză de la început. O pauză lungă de un an și jumătate. Tu încă ții la mine.. Încă sunt uimită că ai recunoscut asta.. Mă întreb cât va dura până îmi vei spune din nou că nu mai exist pentru tine.



  Mi'ai promis că va fi diferit. Și că va fi bine. Mi'ai dat numărul tău să te pot suna oricând vreau eu..oricând. Mi'ai promis că ce a fost atunci a fost doar 10% din ce va urma.Și mă întreb ce va urma? Vei vorbi cu mine mai mult,va fi aproape ca înainte așa cum ai zis?
  Aș vrea să văd dacă te vei schimba..ar fi o minune.


   O pauza luuungă de aproape un an.Eu da,o pot face. Dar nu voi permite să fiu din nou să fiu cea ignorată sau ceva de genu`.. Oohh,nu... Nu'ți voi permite să vii la mine doar când nu ai altceva mai bun de făcut. Vrei să avem răbdare,avem,dar ÎMPREUNĂ. Să'mi fii alături,să fie ceva frumos. Ai cerut răbdare. Da,o să am,și încă foarte multă. Orice pentru tine,pentru noi. Limita? Infinitul. Dar nu îl atinge iubire,nu atinge limita,nu vreau să ajungem la pragul critic.



   Te iubesc mai mult decât am iubit pe oricine altcineva,te iubesc mai mult decât mă iubesc pe mine,dar oricine are un moment în care cedează.
    De fiecare dată când ești online,îmi dai fiori,de fiecare dată când dai un mass tresar,de fiecare dată când zici un simplu bună inima mea o ia razna,nu mă mai controlez. E adevărat..și nu am cum să opresc asta.Nu că aș vrea asta.


   Te'ai simțit vreodată ca și cum ești doar o mică ..chestie pe lumea asta?Că ești absolut inutil,că ești bun de nimic,că nu ești în stare să faci nimic,că orice ai face oricum îi vei dezamăgi pe cei care au pretenții de la tine? Hă? Ai simțit vreodată asta? Ți'a fost vreodată frică de propria reacție,de propria persoană? Ai fost vreodată scârbit de ceea ce ai ajuns?Ai stat vreodată ore în șir gândindu'te că nu ești ceea ce ai vrut să fii? Ți'a fost vreodată dor de tine?
   Nu cred.


  Mică,cea mai mică dintre făpturi. Aș putea să țip și nimeni nu m'ar auzi,aș putea să plâng și nimeni nu mi'ar fi aproape,nu aș avea un umăr pe care să plâng.

   Am învățat să mă descurc,dar știi..uneori e prea greu. Cred ca ăsta e singurul meu refugiu. Singurul loc unde îmi vărs amarul. Plâng și sufăr pentru nimicuri,știu. Chiar nu am nevoie să mai aud asta încă o dată. Și ce dacă sunt prostuță și iubesc? Și ce dacă sufăr? Eu sufăr,eu mă regresez,eu îmi revin,eu o iau de la capăt.
  Viața mea e un amalgam de întâmplări ciudate,fără sens,lipsite de importanță pentru cei de lângă mine,minuscule,cretine,tâmpite,dezorientate,aiurite,false,mincinoase,afective,creatoare de lacrimi și zâmbete,care mă urcă și ma coboară din al 9-lea cer.

  
    Nu mai suport presiunea de pe umerii mei. Da,știu,deja am folosit deja de zeci de ori expresia asta.,dar chiar nu mai pot. Aș vrea să pot plânge în continuare,dar parcă nu mai am lacrimi,am devenit atât de rece,de seacă,de nerecunoscut.
   Nu mă mai atinge nimic,nu mai simt nimic pentru nimeni. Doar pentru tine,ăsta e singurul lucru pe care îl am în permanență în minte,singura chestie pe care o păstrez în inima,lucrul pentru  care zâmbesc,lucrul care mă face să plâng,cuvintele tale care îmi dau speranța,ca mai apoi să spulbere orice urmă de zâmbet tâmpit de pe fața mea.
  
       Și din nou,o lacrima alunecă pe obrazul fierbinte al bietei copile prostuțe ce așteaptă să intri pe mess și să dai un semn. Mi'e dor din nou,atât de dor,și doare atât de tare.

   Am rămas din nou singură. Toși au plecat să doarmă sau să facă orice altceva în afară de a'mi fi alături.

                                                                                    Thks din nou "prieteni"..:-j

  
     Ce post stupid,ce cuvinte idioate,ce expresii tâmpite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu