Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

marți, 23 august 2011

....

 "- Nu mai sunat timp de doua zile!! Nu ti'a fost dor de mine ?! Pe tine nu te doare daca nu ma auzi o zi...:(
  -Nu am fost acasa,a fost ziua mea,nu am avut cand sa te sun...
  - Iti puteai face timp daca intr'adevar vroiai asta...:-j
  -Andrei..ma urasti?
  -Nu'mi pasa..
 -Andrei... ma urasti?
  -Nu'mi pasa,nu auzi...?
 

  -Nu o sa am cu ce sa te mai sun..
  -Ba da,in jumatate de ora.
  -Dar nu am cum.Nu te mai pot suna!!
  -Ba da,te iubesc :*!
  - Eu nu o pot suna pe mama ta!!!!!
  -Ba da poti,daca vrei sa vorbim :*. Te iubesc.
  -Si eu dar chiar nu pot face asta....:(
  - Taci...te iubesc ..:*
  -Off,bine...
  -Te iubesc ..
  - Si eu.. "



  "-Cine e Alexandra?"
  "-Alexandra?! Toate vin,toate pleaca,doar Alexandra ramane.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu