Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

sâmbătă, 16 iulie 2011

I'm so lost..

Plouă. Azi m'am pierdut definitiv. Azi sunt fericită. Mi'am amintit de ce țin la băiatul ăla cu privirea caldă și zâmbet liniștitor. Îl țineam de mână azi,și am rămas pierdută pe gânduri,în lumea mea.



  Și știi,eu am păstrat acele mesaje frumoase de la tine,toate care îmi aduceau un zâmbet pe față întotdeauna. Era să le vadă astăzi. Era atât de aproape să le citească,era atât de aproape să te descopere.  Credeam că ești doar în capul meu,că fizic nu mai exiști pentru mine. Dar erai acolo.

  Plouă. Cât m'am rugat astăzi să plouă..aveam nevoie de un timp în care să mă pot liniști,să stau în pat gândindu'mă la tine,la noi,visând.
 
   Încep să simt oboseala, îmi pierd din echilibru. Scârbită de viață,de vise trimise la pachet cu timbrul. Să vinzi vise este ilegal. Ar trebui să fii închis. Am blocate în cap imagini,cineva să le șteargă,vă rog. Am în gând privirea ta,imaginea ta.
   Ai plecat de atâtea ori,și ai revenit a doua zi zâmbind. Te văd doar în pozele vechi. Zâmbete de decor,vene pline de alcool..de fapt,așa arată un om gol în interior.
   Simt un gol în stomac. Da știu,a devenit deja un clișeu :-j...

  Azi m'am plimbat singură pe stradă. Se citea oboseala în ochii mei. Am zâmbit unui străin azi,un zâmbet pervers,de nerecunoscut. Mă sperii de mine însămi. Mi'e scârbă de ceea ce am ajuns,de ceea ce am devenit. Citește în ochii mei răceala,ura,singurătatea,disperarea pe care ai lăsat'o în urma ta.
  Am început azi să mă întreb dacă eu chiar te voi ține vreodată de mână sau totul va rămâne doar în capul și în visele mele..


   Sunt pierdută definitiv,și o pot spune mulți. Am devenit de nerecunoscut. Nu cred că mă mai poate răni ceva..

  




        M'am plimbat azi pe străzi.. Se aude doar zgomotul tocurilor mele pe asfalt. Era 10 dimineața cred,nu era multă agitație. Ruj roșu pe buze,un machiaj șters cu tente de nud,un zâmbet stupid,unghii roșii,aceleași căști,Nimeni Altu', expresia falsă de pe față și mersul meu idiot. Pierdută.
  Nu cred că mă va mai putea găsi cineva,nu cred că mă poate aduce cineva înapoi,sunt de negăsit,pierdută pe vecie,cu un singur gând în cap..
  Promite'mi că nu mă vei uita,că te vei mai gândi la mine din când în când,și că te va durea amintirea mea.
   Promite'mi că nu îmi va lua nimeni părticica aia de inima care încă îmi aparține. Promite'mi că știi cât de mult am ținut la tine.. și că apreciezi asta. Unde naiba ești? Nu te pot găsi nicăieri,nu pot da de tine. Îmi e dor,de ce mă lași așa? 



       NU il poti uita,sau NU vrei sa il uiti?. Mda,asta da de gandit. Probabil as putea sa te uit,daca mi´as dori lucrul asta.  NU vreau,as vrea sa te pastrez pe vecie intr´un colt de inima,as vrea sa te pot strange mereu in brate si sa iti spun ce fericita ma faci. As vrea sa ma pot trezi de dimineata langa tine,zambind,sa´ti spun cat de adorabil arati cand esti somnoros,sa te pot strange in brate cand lumea mea se darama.
   E ciudat cum aceste vise ale mele imi creeaza o stare de...durere placuta. E un sentiment ciudat.
 
  Pierduta printre foi si randuri,lacrimi si melodii de dragoste cantate la chitara,ma intreb de ce ma chinui sa te pastrez aici?Imi provoci doar suferinta de cele mai multe ori.
 Ma controlezi.te joci cu sentimentele,ma urci in al 9-lea cer,ma lasi fara aer,ma imbeti cu dulci cuvinte,imi spui ca sunt viata ta,te duci,ma lasi singura,plang,te joci,nu´ti pasa,esti indiferent,revii la mine,nici macar nu observi ca sunt suparata,ma inveselesti,ma faci sa te iert,si o luam de la capat.
   Pana cand? Cat poate o fata sa sufere dupa un baiat? Cat orgoliu pot calca in picioare pentru tine? Cate lacrimi vor mai fi varsate?..cat o sa te mai iubesc..?

    













                                                                             Pentru vecie. Îți promit că te voi păstra aici.Nimeni nu o să te fure și nu o să te poată înlocui.

4 comentarii:

  1. Niciodata nu ai sa te pierzi,pentru ca la capatul tunelului exista lumina care te ghideaza:)

    RăspundețiȘtergere
  2. te inteleg perfect. stiu cum e sa nu vrei efectiv sa-l uiti. dar asta e cea mai mare greseala pentru ca il tranformi in obsesie, devine fortat, devine ca o boala si ti va fi mult mai greu sa treci peste dupa. solutia e sa nu te mai gandesti atat de mult, sa incerci sa nu mai scrii despre el( cum am facut eu), sa nu ti mai alimentezi durerea si melancolia cu ganduri cu el. asta nu inseamna ca o sa l uiti, crede-ma.. daca a insemnat mult pentru tine il vei pastra in suflet, fara tristete, fara durere, fara obsesie. il vei ingropa undeva in tine si-ti vei amintiri frumos de el, si vei povesti despre el cu zambetul pe buze. :)el nu se va mai intoarce, trebuie sa te obisnuiesti cu gandul asta, sau daca o va face pe bune, nu va mai fii la fel. hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-log.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  4. Când l-am găsit pe Dr.Wealthy, aveam nevoie disperată de a-l aduce înapoi pe fostul meu iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. El m-a abandonat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe Dr.Wealthy și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte ca el să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, el a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne reunim din nou. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început din nou să-mi trimită mesaje text și s-a simțit oribil pentru ceea ce tocmai m-a supus. A spus că sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când Dr.Wealthy m-a ajutat, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Îl recomand cu drag pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe WhatsApp prin: +2348105150446 PAGINA BLOGUL Dr.Wealthy: Blog: https://wealthylovespell.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere