Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

marți, 31 mai 2011

@ Sorina Andreea

 Draga Sorina,


E o mare bucurie pentru mine sa aflu ca in sfarsit mi'ai trimis cerere de prietenie pe hi5. Asta inseamna ca esti foarte geloasa si,in plus,ca ai si motive sa fii geloasa. Eu nu m'am comparat niciodata cu tine[altii au facut'o dar ma rog]  si am avut si un motiv,acela ca nu prea ma intereseaza persoana ta. Deci inteleg din atitudinea ta ca sunt o amenintare pentru tine,ca ti'e frica de mine... Imi place sentimentul de teama pe care il inspiri...Continua sa te agiti ca pe mine ma doare fix in p**a ...

   Tu pe mine NU ai cum sa ma opresti sa il mai caut pe andrei..doar el poate decide daca vrea asta sau nu. Asa ca obisnuieste'te cu gandul.
  

        Iar tu love... O iubesti...ok,iubeste'o...sper sa fii fericit cu ea...:x. Stii ca nu mai doare..si e ciudat cand ma gandesc cat de rau imi parea ca s'a terminat,dar totusi,acum am revenit pe pamant,mi se pare o tampenie.. Mi'e mult mai bine...chiar sunt fericita.


                                         Fuckin`perfect amice,fuckin`perfect :x...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu