Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

sâmbătă, 14 mai 2011

Something ...


  Cu o cana de ciocolata calda rememorez:
keylogger,pc,nedumerire, sarut, taxi , Robert [ ;x ] , Constanta, Cola, soare, umbrele , Oana ,cabina telefonica ,  CJS ,intrebare , raspunsuri , fundita , Robert , despartire , pm , 21 decembrie , incercare , party, bogdan ,00.00 , frisca, rochie , telefonul ,fluturasi , web , poze , 5 ianuarie , calatorie , pauza, durere , lacrimi , magica, roxana, ionela , telefonul , scuze , promisiuni , amagire , iertare.

      Revenire , zambete , ore , telefon , nedumeriri , neincredere , lipsa afectiunii , greutati , probleme , iarna , 04.00 , ora de mate , oboseala , somn, mesaje , ganduri , vise , placere , mess, flotari , disperare, realitate , iluzii , chinuire , amagire , incredere oarba , poveste de viata , tristete . 


     Normalitate , obisnuinta, spontaneitate , certuri , lacrimi , zambete , indiferenta ,Sorina , durere , disperare , pastile , tigari , alcool , party , sarut , shobb , adina , eminem , nopti albe , etajul 3 , luna, stele , revenire , minciuni .


   Secrete , adevarul , indiferenta , disperarea , alegerea , singuratatea , lacrimi , strada , muzica , masina , spital , add , bogdan si gabi , parinti , sabb , indiferenta , blog, disperare, speranta , atentie , vise , disperare , nopti albe , depresie , Tpu , zbor , indiferenta , amintiri , lacrimi , tristete profunda , ingrijorare , s.o.s , salvare , ajutorul , adi , andrei[cosmin] , splendid , sarut , masina , danut , uitare, indiferenta , raceala , suflete pierdute , poveste de dragoste , amintiri ... durere.




      " Nu mai merge, visul asta se termina acuma , distanta , certurile , e prea mult pentru mine. Am gasit alta fata , nu e ca tine dar macar incearca si imi e aproape , nu am facut nimic cu ea inca, din respect pentru tine. Sper sa continuam sa tinem legatura ... Poate alta data , in alta viata ... Te iubesc enorm dar nu are rost asa, fiecare cu lumea lui .O sa'ti fie mai usor asa ... Ai grija de tine papusa , si imi pare rau , te rog sa ma inelegi . Adio si nu ma .... Pff, stiu ca o sa fie greu fara tine .. "


    " Eu nu pot iubi alta fata. Am trecut de faza in care te pot schimba cu alta :* . " 


     " Am gandit'o stai linistita. N'am eu nevoie de sabi. Eu pe tine te vreau. Si sa nu crezi ca ma intelegi, asa fenomenal . Demonstreaza'mi contrariul si intelege'ma ca ma simt prea rau acuma sa ma cert cu tine , si poate mai am si eu nevoie de tine cand mie greu. Pe Tpu vroiam sa fie ceva frumos. Nu mai fi asa rece , nu suntem rivali, suntem doua suflete care se iubesc si diferenta e mare, Fraierul de mine te iubeste si el ..."


   "Eu ti'am zis de 10 ori ca nu ma despart de tine , tu le fabulezi, tot vina mea e? Ba esti inerasul meu mic , trebuie sa am grija de tine :x  "


    "Nu, discutam maine. Acuma te pui sa dormi. Sunt al tau papusa ... Noapte buna :* "
  
    ""Uite la fazele astea esti copila. Daca am zis clar ca NU ma despart de tine de ce tot insisti ? Mai taci , rezolv eu cu aia si va fi la fel ca inainte. Te iubesc prea mult ca sa renuntla tine asa usor. Nu ti'am zis sa nu fumezi , tu stii ce faci. Parca erai obosita. Sper ca nu esti inca pe mess ."


    " Tu chiar nu intelegi . Daca nu as tine la tine nu as insista pe fiecare fleac , care tie ti se pare minuscul , dar mai incolo , daca vrem ca visul nostru sa fie un plan de viitor si nu doar un vis vor conta detaliile. Te iubesc enorm sufletul meu mic  :* "


   " Papusa mea a adormit ... As da orice sa te pot tine in brate acum ...:-< . Te iubesc .. Am sa fac o prostie dar asa trec eu peste..."


   " Scopul meu e sa te fac fericita , nu sa te ' distrug' , sa te iubesc , si o fac cum stiu mai bine pentru noi. Parca am trai un film ...pff .."


 " Pff, ma innebunesti papusa :x. Eu ador faptul ca esti altfel , nu esti ca toate. Simt ca suntem si doi prieteni , nu doar doi copii care se iubesc nebuneste , pentru ca eu te iubesc nebuneste. Imi place felul tau de a fi . Ador cand esti nervoasa[sunt nebun stiu ,...[ dupa tine ] . Ai fost , esti si vei fi mereu dragostea mea. Te iubesc ... prea mult . "


 "Tu esti tot ce am , motivul pentru care respir. Si iti jur ca asta simt. Ce as putea face , decat sa vorbesc cu papusa mea ? "


" Ce draguta esti . Papusa mea se uita la desene si papa cereale."


  " Vezi de ce iei tu deciziile ? 2 luni zici? Parca te iubesc de o viata. Si o viata alaturi de tine tot nu mi'ar ajunge... Papusa mea :x ." 


  " Te iubesc papusa . "
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu