Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

joi, 5 mai 2011

Psiho ...


  Si iar mi'e dor.Mi'e dor oarecum de mine,de tine,de noi..mi'e dor de regulile pe care mi le impuneam cand eram mica:"prietenul meu nu va fi mai mare ca mine decat cu maxim 2 ani/prietenul meu va fi inteligent,nu va fuma,va fi atent la mine/eu nu ma voi prosti asa cum fa celelalte fete. Gandire de copila de 10-13 ani.Si nu ca nu mi'ar fi facut bine sa o am si acum ,doar ca in ziua de azi nu se mai gasesc baieti dupa tiparul creat in mintea mea.
   


     Ai fost tu,dar poate ca doar cei 800 de km te faceau asa perfect fata de restul.
     
 Si azi am dat cu piciorul unui baiat ce parea implicat.Zilele astea am dat'o in bara cu toate.Am sarutat un alt baiat in afara de iubitul meu,i'am dat sperante apoi l'am lasat balta, Adi[prietenul] era sa afle prin absurd era sa ma dau singura de gol.Acum sunt total zapacita.
    
   Pierduta in uitare,cu o inghetata in fata, ascultand Eminem-Mockingbird , cat iubesc melodia asta..cat imi place eminem...noua mea pasiune.Asta si fotografia.Simt ca'mi pierd prietenii,simt ca m'am indepartat de Adina,incet incap sa ma confund  tot mai mult cu Sabb si..ceea ce doare cel mai tare,inca iti simt absenta.Inca nu te pot uita,dar o sa fie bine.Timpul o sa treaca,dar din pacate nu va sterge urmele trecutului.
   
   Now hush little baby, don't you cry
Everything's gonna be alright 
Stiffen that upperlip up little lady, i told ya
Daddy's here to hold ya through the night
I know mommy's not here right now and we don't know why
We feel how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby,
But i promise momma's gon' be alright
                                                                       Eminem
 
 
Eminem e singurul lucru care ma ajuta acum...



   Ma doare...o sa te sun in seara asta,vreau sa'ti aud vocea desi stiu ca e posibil sa nu'mi raspunzi.
Si inca ceva ,inainte sa ma scufund iar in lumea mea intunecata de gheata:ma doare foarte tare sa stiu ca nu esti bine si ca te supara unele lucruri,dar sa recunoastem,ea nu e ca mine si oricat ai incerca stii ca ea nu te va iubi ca mine,ea nu te poate intelege asa cum o faceam eu...si nu scumpule,nu ma flatez singura,caci stiu adevarul,desi tie iti este frica si ai orgoliul prea mare ca sa recunosti.


                                                             
                                                                 You Know,I Really Miss You...      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu