Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

duminică, 24 aprilie 2011

21 aprilie 2011, 23:03


   And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing
So baby don't feel no pain
Just smile back ...


           Ma simt ca dracu' si simt ca as putea sa ajung la dracu' daca nu ma calmez.
 Nu mai am putere in maini...pt. a 100-a noapte la rand plang ascultand o melodie si gandindu'ma la tine. Nu pot,nu pot rezista asa. M'ai facut o fiinta slaba,ai distrus ceea ce am construit cu greu timp de 2 ani de zile,mi'ai distrus orgoliul,mandria,rabdarea,m'ai impins la limite.Am fost papusa ta,da...papusa ta,dar nu asa cum obisnuiai sa mi'o zici,ci ca o papusa pe sfori si bineinteles ca trasa pe sfoara.
                  Ma simt ca dracu' si nu ma pot calma.Ma doare sa stiu ca esti cu ea,desi oarecum stiu ca acum o faci fericita,caci inainte cand eram si eu,ea nu prea era. Si stii ca nu te iubeste asa cum te iubesc eu...
             Nu pot continua asa,dar nu e nimeni care sa ma asculte,nimeni care ca sa ajute,nimeni care sa'mi fie alaturi.Noul meu prieten e doar o gluma,el nu e ca tine.Te caut il el,dar nu te gasesc,nu te pot gasi si doare mai tare ca orice. Imi e dor si te'as suna,dar stiu ca probabil esti ocupat cu ea.Nu meriti asta,nu meriti sa fii iertat,vreau sa te urasc dar nu pot....


                   TE URASC DIN ADANCUL SUFLETULUI MEU ....


        Ce mult ma enerveaza faptul ca nu te pot minti pe tine,dar pe mine ma pot minti oricand,si culmea,mai si cred ceea ce zic ...
       Si am creat blogul asta ca sa ma descarc,dar nimeni in afara de mine,sau ma rog,tu nu il vei citi niciodata,nu vreau sa ajunga la nimeni,nu vreau sa'mi vada nimeni adevarata fata.Voi continua sa port acea masca pana cand voi mai intalni pe cineva ca tine.E tarziu..si o sa plec acum,merg sa ma droghez cu amintiri,merg sa fac acelasi lucru pe care il fac seara de seara,plang dupa tine.
                                                                              I'm still lovin` you ...



And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing
So baby don't feel no pain
Just smile back ...


                                .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu