Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

marți, 5 aprilie 2011

This is not about you ...:(



      ' A new cloudy day' 
   
    E frig si mi'e frig.ma uit in oglinda si simt pe pielea mea cum e sa nu te regasesti in propria imagine.
    Si ma gandeam la rutina mea zilnica:in fiecare dimineata ma trezesc la aceeasi ora,plec de acasa la aceeasi ora,merg pe aceeasi straduta prafuita,vad aproape aceleasi masini si salut aceeasi oameni,astept acelasi autobuz si de fiecare data vad acelasi zambet al soferului.Ajung la scoala aproape la aceeasi ora si vad aceleasi fete adormite ale colegilor.Apoi,rand pe rand,vin si restul.Acelasi magazin de unde imi cumpar prostii,aceeasi profesori,aceleasi fraze plictisitoare gen:'nu te ocupi de responsabilitatile tale',acelasi zambet tamp in fiecare zi....acelasi teatru ieftin zilnic.
   "N'am lasat pe nimeni sa ma cunoasca perfect
     Si cine'mi poate spune...e calitate sau defect?"
                                                                                   Vescan-Caracter de piatra


    Mi'e frig.Nu'mi place sentimentul de tristete pe care il inspira vremea.




Ad: M'am saturat de orgoliu
 All:O sa il sun...sa vad daca mai e suparat pe mine
 Ad: Serios...chiar m'am saturat de orgoliu...am pierdut destule din cauza ambitiei.
 All: Am pierdut...nu renunt la orgoliu,doar il las deoparte o perioada.
 Ad: Mi'e dor de el,am un gol in stomac
 All: E vina mea ca v'ati despartit..Imi pare rau...
 Ad: E in regula,oricum mai devreme sau mai tarziu m'as fi saturat si eu... "




     E o zi ploioasa si vreau o ciocolata calda.La cafenea fumul imi amplifica starea de ameteala.Comand o cafea mare si ma asez la o masa.Oamenii se uitau la copila cu privirea pierduta.Era la o masa...avea un ceai in fata si era insistent.
*Oameni nu stiu ca nu e frumos sa te holbezi*
    Sorbind incet din cafea,privind strainul ce se uita la mine.Ma ridic brusc de la masa.Plutind prin spatiu si timp ma indepartez incet spre usa.Intorc privirea..era acolo,privindu'ma in continuare.As fi vrut sa vina sa vorbeasca cu mine,da nu s'a miscat.
   Afara e la fel de frig dar totusi mai hoinaresc putin.Si dupa o ora in care ma simteam ca o naluca,pierduta prin lumea rea,m'am asezat pe o banca in parc.Si cum stateam cufundata in ganduri,cu castile in urechi,brusc cineva sa asezat langa mine[ :| ]. 
   Nu ma asteptam...m'am uitat incet si era baiatul de la cafenea. Era acolo,mi'a zis buna apoi a urmat in  moment de tacere.eram uimita.Ma deranja cumva prezenta lui. Si a urmat o conversatie scurta.Apoi am plecat,fara sa spun nimic.Mi'am amintit ce mi'am promis:"  te voi pastra mereu in inima mea si nimeni nu iti va lua locul".
   Poate ca il voi mai vedea pe acel 'el' , dar orice ar fi,nu va fi la fel...


  Imi lipsesti... 
                                                                                                      Inca te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu