Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

duminică, 3 aprilie 2011

Patetic

              Nu e patetic ca atunci cand ne'am despartit mi'ai spus ca sunt imatura,iar acum tu dai dovada de imaturitate ?
            Am de gand sa raman copila,o copila prostuta toata viata mea,chiar daca pe tine te'a deranjat,unora le place. 
          Din noua ma simt goala si am un gol in stomac.Dar cred ca azi am decis sa trec peste.M'am gandit bine daca te'am iubit cu adevarat sau nu..si inca sunt sigura de raspuns.Da,te'am iubit,si te iubesc si te voi iubi.Voi fi acolo pt tine daca'mi vei cere vreodata ajutorul si voi cauta mereu o cale de impacare,chiar daca stiu ca nu are rost.


Azi m'am saturat sa plang,m'am saturat sa'ti urmaresc statusul,m'am saturat sa ascult aceleasi melodii triste,m'am saturat sa nu ma pot bucura de primavara,m'am saturat sa ma simt goala si sa fiu rece cu cei din jurul meu.













  Si cine credea ca ma pot mobiliza asa?Vreau sa reusesc sa te pastrez.Azi ma gandesc la tine fara regrete in suflte.Sunt fericita ca te'am iubit si ca atunci,candva,si tu m'ai iubit.                                       

     Am un balon rosu plin cu heliu ce imi pluteste in camera.E o zi frumoasa si teoretic ar trebui sa ies din camera mea si sa ma concentrez asupra unei alte actiuni.Dar nu,poate o sa ies peste cateva minute,ca sa mananc ceva.
  Si e ciudat cum de cateva zile mananc doar ca sa nu mor.Nu imi amintesc sa'mi fi fost foame de cateva zile.Fetele cred ca si'ar dori sa aiba si ele sentimentul asta,in cazul in care tin regim.Deci solutia e simpla.Cand vrei sa slabesti,fa in asa fel incat sa fii parasita de iubitul tau si plangi si descarca'te si iti piere pofta de mancare cat ai clipi:d.



Sunt rautacioasa, stiu. Si mai stiu ceva love,stiu ca si tie inca iti mai pasa.Ma verifici si tu,caci te cunosc,esti leu,esti ca mine.
 Iti amintesti de melodia aia "Criss Blazziny-Naufragiat in inima ta" ?Refrenul e ceva in genu' :
      "Spun ca nu'mi pasa..mie imi pasa sa stii,
        Spun ca plec azi dar o sa ma intorc intr'o zi,
        Spun ca nu mi'e dor..sincer...mi'e dor
        Spun ca sunt ok cand de fapt nu mi'e usor"
 Nu'i asa ca ti se potriveste?Te tii tare pe pozitii si stiu ca daca eu nu voi face ceva ca sa ne impacam, ma vei uita.Nu prea credeam ca pot admite asta dar...se pare ca indiferent[z]a ma face indiferenta.


      "You can say that you don't miss me,but i think about you every day"
                                                                                                                    te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu