Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

miercuri, 13 aprilie 2011

Nu toti ingerii pot zbura

    
        Mi'e foarte rau. Nu mai suport presiunea pe care o simt pe umerii mei. Imi vine sa plang si ma abtin cu greu.
      Am dat cu piciorul unei sanse importante.
                                                  *P.S. sa nu mai faci niciodata ceea ce gandesti*
  Imi vine sa ma dau cu capul de pereti...ma simt asa goala,atat de singura,atat de lipsita de viata,atat de ...NE- eu ...




       Mi'e frig si lacrimile se chinuie sa nu curga... "Singur,sunt sigur ca asa mi'a fost scris"
Ma urasc,sunt o persoana ingrozitoare,ma urasc...


Am nevoie de tine ...
    


       Nu mai vreau.Azi simt ca te urasc.Azi am iesit din spital.Am invatat pe pielea mea ca oamenii nu pot zbura oricat de mult si'ar dori asta.
      Regret profund ca mi'am riscat viata pt o prostie.Regret totusi ca nu am putut zbura.Da,am facut'o..nici macar eu nu pot sa cred ca am facut'o.Imi amintesc vag cum,dupa ce lumea mea s'a prabusit,impinsa de toate vocile din capul meu,m'am facut varza.Nu am fost asa beata in viata mea [:d]. Doua pachete de kent si imi vedeam deja aripile. 
       Si,imi amintesc cum parca toata viata mea mi'a trecut prin fata ochilor..iar restul...e ceata si fum.Nu'mi amintesc nimic din ce s'a intamplat dupa.M'am trezit la spital cu Gabi,Bogdan si Adina langa mine,uitandu'se speriati,obositi si cu lacrimi in ochi. 
                                                       *Imi pare enorm de rau pentru ceea ce v'am facut ...


    Acum au ramas doar semnele.Din fericire ingerul meu pazitor nu m'a lasat la greu si am scapat doar cu cateva fracturi si o durere imensa de cap. E trist ca am ajuns atat de prostuta.




                                               *Sa nu faceti niciodata ca mine*
   Cu toate astea,ma simt bine...
      


                                       Am dansat azi in ploaie,m'am plimbat si am mancat multa ciocolata [;x]...




      
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu