Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

sâmbătă, 2 aprilie 2011

O noua zi

  Azi sunt obosita.Prea obosita ca sa ma gandesc la noi.E ciudat cum in ultimul timp visez cu ochii deschisi.
  Imi amintesc de vineri,1 aprilie.Nici nu am facut farse,nici nu am picat in capcanele colegilor.Un singur lucru am facut:am intors toate bancile invers fata de cum erau ele.Da,a fost amuzant pe moment,dar pana la ora de mate.Imi amintesc clar ora de mate de vineri,desi pluteam in uitare.Eram acolo in banca,si profesorul preda,dar eu visam cu ochii deschisi la noi.Si ceea ce fac nu ma ajuta.Nu fac decat sa ma ranesc singura,dar e o durere care imi place :x ,e sentimentul ala pe care il ai in piept,simti ca arde,ca te chinuie,dar eu m'am obisnuit si nu ma afecteaza decat emotional.







         Si'mi amintesc cu groaza si cu o frica de tot ce mi'ai promis.Si'mi amintesc cu groaza si frica in suflet de noi,si'mi amintesc....offff






     
   Ma simt goala love,mi'e dor de tine,mi'e dor sa te aud,mi'e dor de totul care e de fapt nimic..si doare tare.








  Si cum ziceam...azi sunt prea obosita sa ma gandesc la noi,nu vreau decat sa lenevesc in pat,sa termin de citit romanul de dragoste de care m'am apucat ieri dar nu mai vreau.M'am saturat de tot, urasc indragostitii,nu'mi place sa ii vad.
 De ce tot vrei sa ma vezi,mie asta mi'ar cauza numai durere,m'ar durea.




 Azi sunt prea obosita sa ma gandesc la noi,dar niciodata prea obosita sa ma mint singura.Nu'mi place ca ma ignori,nu'mi place ca nu mai esti ca inainte..nu'mi place viata fara tine.




     Simt ca voi muri in curand.Se scurge tot ce aveam mai bun din mine fara tine.Si azi un alt baiat a vrut sa ii fiu prietena.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu