Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

duminică, 3 aprilie 2011

Simplu si sincer

                     Sunt un copil prost, cu prea multe vise si imaginatie bogata. sunt lenesa, si-mprastiata, si impiedicata. sunt barfitoare, si guraliva, nu stiu sa tin secrete. sunt geloasa, si ofticata si rea, egoista si exagerat de sincera. Vorbesc mult, si repede, si tare, rad zgomotos sau sunt prea tacuta. Visez prea mult si n-am legatura cu realitatea de multe ori. Sunt ciudata si uituca si neindemanatica. si iresponsabila si naiva. N-am simtul umorului si rad din nimic. Plang din si mai nimic. nu stiu bancuri si ma prind greu.  Sunt dezordonata si superficiala, si enervanta, orgolioasa din nimicuri, si nu atunci cand trebuie. Nu stiu sa asortez culorile si sunt prea narcisista. iubesc caramelele si acadelele cu gust de pepsi. Si copiii din parc si lalelele.  Nu am echilibru.


      Nu sunt frumoasa, nu-mi place chimia, fizica, sau matematica, da' sunt la profil real. 
Sunt nehotarata, si impulsiva si smucita. Imi place sa ma prostesc, sa tip, sa dansez, sa cant pe strada, si sa le zambesc oamenilor ce inca au acea sclipire in ochi. Imi place sa fiu copil, si alteori s-o fac pe matura dand sfaturi. Sunt un bun psiholog.
          Nu stiu sa fac lucruri simple, sa cos, sa gatesc, sa impletesc, sa fumez, dar stiu sa scriu povesti. imi iubesc poeziile scrise prost, si rujul rosu ce niciodata nu mi-a stat bine. Iubesc muzica lenta si melodia aia de la holograf cu bitza-numele tau, si romanele cu sfarsit trist. Scriu aberatii pe hartie pe care apoi le pierd.




      Beau cola, sunt obsedata dupa poze.
      Uneori sunt irascibila, si ciufulita, si fricoasa, si-ngamfata. 
      Imi plac caciulile colorate, la moda. si luminitele de sarbatori, si aerul tare, si reclamele de Craciun. Si puloverele pufoase, si covrigii calzi, si s-o iau prin baltoace.
    Imi place oja rosie si parfumul de vanilie. Si baia cu multa spuma.
      Imi place sa ma prefac ca fumez si sa dansez pe masa c-o bere in mana, cu muzica tare, tipand, cu fetele.
 Nu stiu sa merg pe tocuri.
Am fobie la paianjeni.Stiu sa deschid aragazul si imi place sa ma chinui sa fac omleta.
Imi place sa cuceresc si s-o las balta, ca mai apoi sa regret. 
Imi place sa frang inimi. 
Visez la o iubire, si cand o vad aparand, fug. 
Nu-mi place sa las lucrurile neterminate.
Prefer o imbratisare in schimbul cuvintelor. 
                              



Sunt lasa si vunerabila, nu ma stresez cu scoala, nu plang de un 4 la mate, da' in probleme cu amorul intotdeauna mai e loc de lacrimi.
Nu'mi plac pisicile de cand mi-am pierdut una cand eram mica.  Imi plac oamenii fericiti.
Sunt bruneta, si micuta si niciodata multumita de mine. Nu pot trai fara dermatograf si fuste si blugi skinny.
Ma dau prost cu oja si cant prost, da' cant.
          


           Imi place cum se uita la mine, printre fumul de tigara, invatandu-ma sa trag in piept, cu ochii aia de heartbreaker si zambetul naucitor. Incep sa ma indragostesc.


http://www.youtube.com/watch?v=o2N4ODq2_T4

2 comentarii:

  1. Aceasta descriere imi apartine. :)) Nu cred ca ai cum sa fii 100% ca mine. Cuvant cu cuvant. Deci nu mai copia texte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta descriere imi apartine. :)) Nu cred ca ai cum sa fii 100% ca mine. Cuvant cu cuvant. Deci nu mai copia texte.

    RăspundețiȘtergere