Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

sâmbătă, 28 mai 2011

No apologies ...

  
       No apologies, nah suckers I'm not sorry
You can all sue me, y'all could be the cause of me
No apologies, y'all feelin' the force of me
No remorse for me, like there was no recourse for me
No apologies, not even acknowledging you at all
'till I get a call that god's coming
No apologies, laugh fuckers it's all funny
I can spit in ya face while your standin' across from me, no apologies


              No apologies,today not apologies.  Azi m'am uitat la filmul"ruj rosu pt zile negre"..frumos  film...

   O copila naiva de 4 anisori imi aminteste ce frumos era cand eram copil. Nu aveam griji,nu existau scoala asa grea,examene,BAC'ul , baieti, probleme,batai de cap ..etc. 
   Sta langa mine si e vesela,rade,canta si se joaca. E plina de energie. Un ingeras,un chip angelic, blonduta cu ochi albastri ,frumusica foc. 
    Ce stie ea? Ii pasa ca nu o place X-ulescu, ii pasa ca are responsabilitati si obligatii? Se chinuie ea sa poarte o masca? Ea vorbeste mult,spune totul in fata , imi spune ca ma iubeste...
     E trist...e trist ceea ce ai devenit. Nu inteleg cum de te'ai putut schimba asa tare... Cine te'a schimbat asa tare? De ce te'ai transformat asa brusc dupa ce s'a terminat intre noi ?

    Nu stiu...dar e trist ... Imi pare rau. Sincer ...imi lipsesti dar incep sa nu mai tin la baiatul ala orgolios de care m'am indragostit nebuneste. Nu mai esti la fel. Esti atat de rece...nu te condamn,dar totusi. 
   Sometimes it feels like the world's almost over...but then he came back to me :x:x
         

       A hundred days had made me older 
since the last time that I've saw your pretty face 

A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same 

But all the miles had separate 
They disappear now when I’m dreaming of your face 

I’m here without you baby 
but your still on my lonely mind 
I think about you baby 
and I dream about you all the time 
I’m here without you baby 
but your still with me in my dreams 
And tonight it’s only you and me 

The miles just keep rollin 
as the people either way to say hello 
I've heard this life is overrated 
but I hope that it gets better as we go 

I’m here without you baby 
but your still on my lonely mind 
I think about you baby 
and I dream about you all the time 
I’m here without you baby 
but your still with me in my dreams 
And tonight girl it’s only you and me 

Everything I know, 
and anywhere I go 
it gets hard but it won’t take away my love 
And when the last one falls, 
when it’s all said and done 
it get hard but it won’t take away my love 

I’m here without you baby 
but your still on my lonely mind 
I think about you baby 
and I dream about you all the time 
I’m here without you baby 
but your still with me in my dreams 
And tonight girl it’s only you and me

 3 doors down-here without you...

Imi place mult melodia asta...imi place la nebunie.... Simt cum inima imi bate tot mai tare,simt cum pulsul meu o ia razna..si ma simt bizar..simt ca as putea sa lesin acum si ca m'as trezi si ca totul ar fi din nou bine.Si stii care e ironia? Ca nu ma simt ca si cum mi'ar fi dor de tine.... Cred ca e asa din cauza ca nu am vbit cu Dor...


   Ma rog,"cine sa te mai inteleaga si pe tine ..."   Poate ca toti cei care mi'ai spus fraza asta au dreptate..nici macar eu nu ma inteleg,deci cum pot avea asteptari de la altcineva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu