Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

duminică, 8 mai 2011

Tpu

       TPU.ro                Asta e ceea ce mi'a schimbat viata ...


TPU, un termen poate necunoscut pana acum. Tpu este un site,un loc unde poti pune intrebari si unde gasesti solutii la problemele tale,primind sfaturi de la oameni ca tine,care poate au trecut prin aceleasi probleme.Daca persoana careia tu i'ai dat un raspuns considera ca ii este cel mai folositor,primesti o fundita portocalie,iar cand ai multe fundite devii" Expert Tpu" ...
 Mi'am facut si eu un cont de prin 8 august,cu ceva timp inainte sa fie ziua mea,intr'o zi cand muream de plictiseala. Si aveam si o dilema... Si mi'au dat rezolvarea multe persoane,insa unul singur a primit fundita.
  Ei bine,de atunci lucrurile s'au schimbat. Viata mea nu mai este aceeasi. Si inca ma intreb cum ar fi fost viata mea daca nu mi'as fi facut cont, daca nu as fi pus acea intrebare,daca nu as fi primit acel raspuns,daca nu as fi primit pm'ul, daca nu as fi raspuns la pm, daca mi'as fi ascultat instinctele care ziceau nu, in locul inimii care zicea da, daca as fi fost mai atenta.
  Nu stiu...sa fi fost soarta,destinul? Oare asa sa'mi fi fost scris? Oare chiar asa trebuiau sa se intample toate?
  
   Nu stiu,dar cu siguranta nu regret nimic.
                                                 Multumesc Tpu ... pentru amintiri de neuitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu