Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

duminică, 8 mai 2011

Psiho 2 ...

           Like we used to be ... Azi nu mai scriu despre tine decat aceste randuri. Azi ma simt impacata.


 Si e ciudat cum de ceva timp cerul imi preia starile interioare... Poate ca undeva cuiva ii pasa de mine. Afara este innorat iar eu zambesc in speranta ca va aparea si soarele totusi. Nu putem trai fara el.  
** Ohh haide..uite vezi?? Zambesc ... zambesc pe bune... De ce nu vii ? Nu mai sunt trista... 
****************Minti********************************************
Nu mint , arat eu de parca as minti..? Bine,nu raspunde. Dar serios..e un zambet...
***************Am mai vazut zambete false***************
  Cee?? Nu e fals... Cum sa fie fals? Asta e zambetul meu...
************Minti*************
 Bine,nu ma crede, de parca mai cunoaste...de parca cineva m'ar cunoaste cu adevarat[:-j]. Ramai acolo ascuns printre nori, o sa'ti fie mai bine.
 ********** Deci nu e bine sa stau printre nori? *****
 Cum sa fie bine? Esti Soarele...Lumea are nevoie de tine..eu am nevoie de tine...Sa fii acolo sus,sa ma incalzesti,sa ma faci sa cred ca o sa fie bine ....
*******Daca nu e bine sa stau printre nori... Tu de ce iti ascunzi zambetul intre ganduri negre? de ce nu lasi lumea sa te vada zambind,zambind cu adevarat , nu falsul asta de pe buzele tale .. ******
    Eu ..... eu....
********Lumea are nevoie de tine sa fii acolo ..... Cum ramane cu prietenii tai?Cum ramane cu cei care au asteptari de la tine? Cum ramane cu restul?********
 Pai .... eu... ei ..se pot descurca...
******Esti sigura? Ce a facut prietena ta ultima oara cand nu i'ai fost alaturi ? **********
 ....... 
********Zambeste...totul o sa fie bine ....* *******
   ........ 
                                                                                          A talk to the sun ...
    
       Cu siguranta am luat'o razna. Simti asta? E presiunea,presiunea ce apasa pe umerii mei. Presiunea ce imi face inima sa sara din piept. Presiunea care ma face atat de furioasa pe slabiciunile mele.
 You know what...I will survive :-j... Am mai trecut prin asta. Nimic ce timpul nu poate rezolva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu