Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

sâmbătă, 4 iunie 2011

Pasari calatoare

  Uita'te in ochii mei...uita'te atent... Vezi? E o lacrima? Vezi? E pentru tine? Vezi? Se intampla din nou ...
  Nu pot sa inteleg...de ce nu vrei sa iesi de aici? De ce nu vrei...? Ma disperi.... Te urasc,te urasc,te urasc ...
  Vreau sa pleci...vreau sa dispari...imi doresc sa nu te fi cunoscut....imi doresc sa dau timpul inapoi...imi doresc....sa fii iar cu mine..." N'am nevoie de tine,dar am nevoie de noi/Fara tine nu mor...dar nici nu traiesc "

           Poate intr'o alta viata....






          Cand love? Cand? Nu vezi ca nu mai avem alta viata?
 Sunt o proasta...imi pun in pericol relatia care ma face fericita pentru o amintire,pentru o iluzie a fericirii...



Mi'e rau... In capul meu se invart doar imagini de'ale tale... Mi'e rau si nu mai suport,am un nod in gat,lacrimile nu mai curg pe obraz...nu mai vor...stau acolo,sa ma chinuie,sa amplifice durerea... Ce durere? Nu ma doare nimic in afara de stomac... Nu ma doare ca nu mai esti aici,dar refuz sa te uit,si refuz sa ma opresc din plans si din ascultat melodiile astea triste care imi plac asa mult...
 Ma doare capul,sunt o naluca,ma invart si rad ironic de una singura...
    Sunt singura si nu mi place...vreau sa vina cineva sa stea cu mine...casa mare si goala ma sperie..nu vreau sa fiu singura...
  Mai vreau o cana de ceai si mai vreau versuri triste...

                                                                Fuck You Buddy...


Plecarea ta subita a inceput sa doara/pentru fericirea mea esti unitatea de masura
Spunea ca vrea sa se desparta de mine/si sa imi spuna in fine,ca lucrurile nu mai merg asa de bine
Ma lupt cu sentimente,nu stiu ce mai gandesc
Ciudat,inca'ti simt absenta pare aberant
Zile trec,zile vin,iar timpul ma omoara
Inchide usa pune lantul,azi nu mai vin acasa
Iubire,un cuvant pe care multi nu il inteleg...incotro s'alerg?
Mi e greu sa vb de tine la trecut,oricat de mult rau mi'ai facut..nu pot sa uit....
Incerc sa lupt,dar cel mai greu e,cand lupti cu tine insuti nu ti poti folosi armele
Mi e greu dimineata sa privesc singur spre soare,sa stiu ca in locul meu e altcineva
Nu mai pot sa traiesc fara tutun alcool si droguri
D'astea au fost,trecutul acum imi apasa pe rana....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu