Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

joi, 23 iunie 2011

A new chapter... @Concluzii

Today I cryed.Not because I still love you,not even because I miss you.Today I cryed because I realised that I'll be fine without you.


Cu toate ca nu mai resimt dorul pentru tine,cu toate ca nu te mai iubesc,cu toate ca abia imi mai amintesc din cand in cand de tine,pot zice ca e greu...

 "Aveam caracterele-mbibate in orgoliu,de'asta acum momentelor de vis le purtam doliu./As vrea sa promit ca iubirea noastra inca arde.../ AI UITAT SA MA INVETI CUM SA FIU TARE DACA PLECI..." Invata' ma acum,te rog... Te rog..."Oare iti mai pasa,oare iti mai amintesti de noi chiar daca stiu ca intre timp traiesti alte povesti?/  Nu ma regasesc,incep sa innebunesc cand vad ca azi ma vezi doar un amic"

   Cat deoribil e sentimetul ce nu'mi da pace. Simt o presiune ce ma apasa pe inima si pe ochi. In ochii mei sunt lacrimi care nu vor sa curga,care stau acolo ... Ma doare. Cum de ai uitat de tot ce mi'ai promis? Cum pula mea ai putut sa ma lasi balta? Ai uitat cate promisiuni mi'ai facut? Mi'ai promis ca vei fi acolo cand voi avea nevoie... Am nevoie..unde esti? Nu esti...
 Nu ai putut sa faci asta,ai fost egoist. Te'ai refugiat in cealalta poveste de dragoste si nu ti'a
mai pasat de ce lasi in urma. Te'ai folosit de cealalta fata ca sa uiti de mine. Neaga cat vrei,spune'mi ca o iubesti cum nu m'ai iubit pe mine niciodata,spune'mi ca doar ai profitat de mine...dar stiu ca tot poate iti e greu uneori... Sper doar sa te mai gandesti din cand in cand si la mica copila prostuta pe care ai lasat'o in urma ta,de care poate nu te mai intereseaza."Mie NU imi place sa vorbesc cu tine"..de ce iubire? Iti placea asa de mult.In trecut imi spuneai"Eu nu prea vorbesc la telefon,dar cu tine imi place foarte mult.."
    De ce nu ma suni macar o data pe luna...macar sa ma suni sa te aud 5 minute,sa ma intrebi"Ce faci? Esti bine?Cum o mai duci?" Ti'as spune"Supravietuiesc...Ma bucur sa te aud... Imi pare bine ca m'ai sunat. Eu fac binisor.Tu,sorina...sunteti bine? Cum merg antrenamentele?  Viata ta e inca grea,sau e mai buna?"

     Si as fi fericita sa stiu ca esti bine.

 
 Dar am asteptat,si tu nu ai sunat nicioadat,si oricum nu vei suna. Iti face rau sa vorbesti cu mine?Nu iti mai este nici macar putin,acolo in adancul sufletului dor?



                                                      Te'as ruga sa ma suni...sa ma suni intr'o dimineata, foarte de dimineata,ca sa ma trezesti si ca sa fiu adomita,ca mai spre seara sa imi amintesc ca am vorbit cu tine,dar sa cred ca a fost doar un vis... Nu'ti mai pasa de vechile jucarii?De "papusa ta"... Ma doare tare...

                                                                         Si te iubesc cu mila si cu groaza ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu