Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her.
And she just CAN'T let go .. --Wizh Khalifa

joi, 9 iunie 2011

Tpu 2

Si...inca ceva...de pe Tpu

@Buna , am si eu o intrebare. happy

De la un timp nu mai am nici o emotie , de cand am cunoscut o fata ... Parca mi'au disparut toate sentimentele . Sa fiu mai explicit , doar ea ma poate face sa zambesc si doar ea ma poate face sa fiu trist.

Pfff , totul e perfect pana acuma , stiu sunt indragostit ... dar ea este asa departe . prea departe. mult prea.

Am incredere in ea , desi eu nu prea am incredere...in oameni laughing happy .

Nu stiu , eu nu prea cer sfaturi dar vreau sa stiu , cum pot trece mai usor peste distanta asta ?

Si nu imi spuneti sa nu ma chinui , pentru ca voi nu aveti sentimentele noastre happy , nu e asa usor sa renunti la totul. 'never back down !

Imi pot gasi sute de fete , dar stiu ca nici una nu va fi ca ea , caci e unica , parca am fost 'facuti unul pentru altul'.

Desi ne mai certam , eu fiind Leu si ea tot Leu . va dati si voi seama ce iese happy , dar trecem peste certuriile astea inutile . nu ne mai certam ca inainte din orice prostie.

Stiu ca suna penibil pentru unii , dar ne facem chiar si planuri mai mari , nu doar de simplii iubitii [ si daca vreti sa ma luati la misto unii copii happy nu va doresc , caci nu stiu cine va rade la urma laughing , deci abtinetivawinking ]

Suntem de 2 luni jumate impreuna . dar simt ca o cunosc de cativa ani , si in fiecare zi nu ma satur sa vorbesc cu ea , sa rad cu ea , sa plang alaturi de ea. Stiu ca si sentimentul ei pentru mine e la fel de mare.

SI cel mai frumos este ca , alaturi de ea , de la bun inceput am fost eu , fara masti ,fara prefecatorii ,fara "vrajeli". Doar eu , natural.



Eu va ascult happy , si nu uitati ca fiecare cuvant conteaza...

[Ms , daca ati citit pana aici]





noktambul a răspuns:
Pai, eu vad ca fata de EA ai sentimente si emotii , nu ca de la un timp nu mai ai emotii si ti-au disparut toate sentimentele. Probabil ca sentimentele si emotiile fata de ea sunt mai adevarate si mai pregnante decat cele fata de alte persoane, asa ca da-le curs si comporta-te in consecinta,fara idei preconcepute. Poate ti-ai gasit sufletul pereche. Bafta !
 
 
gigiro a răspuns:
Ai norocul si sansa de a intalni "marea dragoste",iar dragostea voastra este la etapa maturitatii,ca si voi de altfel. E normal sa ai ceva temeri sau nelamuri,insa totul e ok.Asa si trebuie sa fie,fara griji,obsesii,neincredere,etc. Totul trebuie sa "curga",sa fie linistit si armonios,fara meandre ca la 14 ani ! Sa fiti iubiti !
 
 
BlueHusky a răspuns:
Ai "norocul" de a intalni " " dar e ok e varsta si iti doresc sa fie asa cum iti doresti si ca veni vorba de ceea ce iti doresti . asta se mai schimba , e frumos ca esti indragostit , totusi o relatie are etape iar tu esti la prima etapa (primele 3-4 luni) cand totul e frumos (si asa trebuie sa fie) mai este etapa de 4-8 luni cand incepi sa vezi daca planurile din primele luni iau forma ... oricum iti urez toate cele bune si multa fericire happy. Good luck
 
 
Castiel a răspuns:
Inteleg ce simti asa ca uite cum sta treaba... 2 luni sunt cam putin frate eu am stat cu o fata 3 luni si tot asa am iubito si sa dovedit ca eram o unealta-.- si tot asa eram cu distanta in fine poate a ta nu este asa (sper sa nu fie asa ca o s fie naspa daca iti trage tzeapasad )
Eu zic sa vorbesti cu ea mai mult pe mess alea alea si sa ai rabdare gasesteti o ocupatie care este hobiul tau? chestii trestii uitate la filme comedie sa iti aline durerea/ingrijorarea dami pm si iti dau eu cateva filme care pe mine ma uajutat sa mai rad^^ distreazate macar incearca!
 
forever4you a răspuns:
Foarte frumos...se vede ca intre voi doi este o iubire sinceralove struck




Ea pentru tine este ca persoana de care ai cea mai mare nevoie,o iubesti si esti indragostit de ea,alaturi unul de altul suntemi mai puternici ca orice destrama o relatie...sunteti pot sa spun perfecti unul pentru altul nu-ti mai face atatea grijiwinking
 
 
  Hai sa dau aici replicile...ca sa nu le dau direct pe site...
@noktambul  Ce suflet pereche? Doamne fereste...Iubirea e oara..iti zic eu...
@gigiro "fara meandre ca la 14 ani" ..aham...fix..p**a ....
@Castiel...aici ai mare dreptate..dar nu eu i'am tras teapa..ci el mie..:|
@forever4you ..Iubire sincera...mda,as fi vrut eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu